چیکار باید انجام دهم که شوهرم نازم بکشه!!
نوشته شده توسط : مریم هاشمی

آیا شما نیز دوست دارید که تمام توجه همسرتان برای شما باشد؟ آیا با ناز کردن برای شوهر، آنچه که می خواهید را بدست می آورید؟ اکثر زنان و یا بهتر است بگوییم همه زنان دوست دارند که شوهرانشان به آنها توجه کرده و همیشه آنها را بپرستند. آنها دوست دارند که شوهرانشان خریدار نازهای زنانه آنان باشند و به همسر خود به شدت اهمیت بدهند. ناز کردن برای شوهر را تا حدودی هر زنی بلد است. اما سوال اینجا است که چیکار کنم شوهرم نازم بکشه؟

مشاوران مرکز مشاوره خانواده آویژه به بررسی این موضوع پرداخته و به شما کمک کرده اند تا کاری کنید که شوهرتان ناز شما را بکشد. اگر شما نیز می خواهید همیشه مورد لطف و نوازش همسرتان قرار بگیرید و دائم برای او ناز کنید، پس مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

راهکارهایی برای ناز کشیدن شوهر

مسلما با گذشت زمان، زندگی مشترک شما از هیجان های اولیه خود دور می شود. توجه به یکدیگر و عشق و علاقه نشان دادن طبیعی شده و با زندگی واقعی تطبیق داده می شود. شما و همسرتان آهسته آهسته آنقدر به هم عادت می کنید که دیگر ناز و نوازش را یک عادت می دانید و حتی ممکن است گاهی از آن فاصله بگیرید. بسیاری از زنان به دنبال راهکارهایی برای ناز کردن برای شوهرانشان هستند و هر بار با ترفندهای مختلفی اجازه نمی دهند که زندگی آنها یکنواخت شده و از هیجانی بودن و عشق و علاقه فاصله بگیرد. ناز کشیدن شوهر می تواند زن را به زندگی امیدوارتر کرده و به او قدرت مدیریت و کنترل خانواده را بدهد. پس این مهم است که شوهرتان علاوه بر اینکه به نیاز های مادی شما و خانواده اهمیت می دهد، به نیازهای روحی و روانی شما نیز اهمیت بدهد.

برای اینکه شوهرتان ناز شما را خریدار باشد باید چه کرد؟ بهترین راهکارها برای موضوع عبارتند از:

لباس های زیبا بپوشید

اگر می خواهید ناز شما خریدار داشته باشد، پس علاوه بر ناز کردن برای همسر به ظاهر و لباس های خود اهمیت بدهید. پوشیدن لباس های زیبا و اهمیت دادن به ظاهر می تواند شما را دلرباتر کرده و باعث شود همسرتان به سمت شما آمده با نوازش موهایتان و یا در آغوش گرفتن شما، ناز کشیدن همسر را انجام دهد.

لطافت زنانه داشته باشید

زنانی که به شدت رفتارهای مردانه دارند و از لطافت زنانه داشتن دوری می کنند، ناز کردن را بلد نیستند. همچنین این زنان نمی توانند به گونه ای رفتار کنند که همسرشان ناز آنها را بکشد و به آنها اهمیت بدهد. برخی از زنان به دلیل داشتن کارهایی با روحیات مردانه، دیگر نمی توانند مانند دیگر خانم ها لطافت زنانه را داشته باشند. اگر شما نیز در حرفه مردانه و زمخت فعالیت دارید، سعی کنید اجازه ندهید که کار شما بر رفتار و ویژگی های زنانه شما تاثیر بگذارد. به دبنال این باشید که رفتارهای زنانه خود را حفظ کنید و به حرف زدن مانند مردان و یا رفتار کردن مانند آنها عادت نکنید.

شما می توانید در مهمانی های زنانه حضور فعال داشته باشید تا فراموش نکنید ناز کردن، لطیف بودن و نرم و آرام بودن جز ویژگی های اصلی زنان است. این درست است که زنان نیز می توانند مانند مردان سرسخت باشند. اما سرسخت بودن زنان باید در کنار لطافت زنانه آنها باشد تا معنا پیدا کند. در غیر این صورت آنها نمی توانند به نیازهای ظریف و لطیف زنانه خود پاسخ مناسب بدهند.

کمی لوس شوید

اگر می خواهید شوهرتان ناز شما را بکشد و به شما توجه کند. می توانید کمی لوس شوید. سر به سر او بگذارید و با لوس بازی هایی که نه افراطی هستند و نه کم، شوهرتان را مجذوب کنید. لوس بودن تا حدودی می تواند باعث شود که شوهرتان به سمت شما جذب شود و ناز کشیدن را یاد بگیرد. مثلا اگر برای شما سخت است درب بطری را باز کنید می توانید با صدایی بچگانه از همسرتان بخواهید درب را باز کند و از او تشکر کنید. یا به هر روشی و در هر موقعیتی که احساس می کنید مناسب است، از لوس شدن برای رفتن در آغوش همسر و یا ناز کشیدن شوهر استفاده کنید.

ناز کردن را بلد باشید

برای اینکه شوهرتان ناز شما را خریدار باشد، شما باید ناز کردن بلد باشید. اگر می خواهید همسرتان دائم به دنبال ناز کشیدن باشد اما خودتان هیچ کاری نکنید. مسلما نتیجه درستی نخواهید گرفت. ابتدا شما باید ناز کردن برای شوهر را بلد باشید. همچنین آن را به نحوی تاثیر گذار انجام دهید. راه های مختلفی برای ناز کردن وجود دارد. شما می توانید راه حل مناسبی که برای همسرتان نیز مهم است را بیابید. با ناز کردن برای همسر، ناز کشیدن او را مشاهده کنید.

رمانتیک باشید

یاد بگیرید که رفتارهای رمانتیک گونه داشته باشید تا همسرتان نیز خریدار ناز شما باشد. از سوپرایز کردن های شوهر و یا صرف یک شام عاشقانه غافل نشوید. رمانتیک بودن می تواند به شما کمک کند تا برای شوهر خود ناز کنید و او نیز پاسخ مناسبی به نازهای شما بدهد.

با شوهرتان صبت کنید

گاهی مردها نمی دانند که باید چگونه رفتار کنند و یا چه عملکردی در برابر همسر خود داشته باشند. بسیاری از مردان خبر ندارند که زنان عاشق ناز کردن و ناز خریدن شوهرانشان هستند. پس قبل از اینکه از آنها توقع ناز کشیدن داشته باشید. در این باره با او صحبت کنید. به او بگویید که گاهی نیاز دارید به شما توجه ویژه ای داشته باشند. در آغوش بگیرند و موهایتان را نوازش کنند و به هر طریقی ناز کشیدن از همسر را بلد باشند.

به آنها ناز کشیدن را یاد بدهید

برخی از مردان اصلا ناز کشیدن را بلد نیستند. آنها در خانواده ای بزرگ شده اند که والدین آنها نسبت به هم مهربانی کردن و عشق و علاقه نشان دادن را نداشته اند. یا حداقل در جمع و در کنار فرزندان این گونه رفتار نمی کردند. آنها ناز کردن مادرشان برای پدر و ناز کشیدن پدر از همسر را ندیده و بلد نبوده اند. پس سعی کنید به آنها یاد بدهید که چه باید بکنند و چگونه ناز همسر را خریدار باشند.

سخن آخر

ناز کردن برای شوهر می تواند برای شما آسان باشد. اما ناز کشیدن مردان گاهی می تواند سخت باشد. مرد مطابق با روحیه خود و ویژگی هایی که دارد شاید نداند که چگونه باید خریدار ناز همسر خود باشد. پس سعی کنید اگر همسرتان خریدار نازهای شما نبود. عصبانی نشوید و در آرامش کامل دلیل این موضوع را متوجه شوید. اگر او بلد نبود و نمی داند چگونه باید این کار را انجام دهد. به او یاد بدهید و آنچه را که از او انتظار دارید بیان کنید. مسلما با تلاش و صبوری شما می توانید ناز کشیدن را به شوهر خود یاد بدهید.

منبع: مشاوره خانواده تلفنی 

 





:: بازدید از این مطلب : 275
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 فروردين 1402 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: