نوشته شده توسط : مریم هاشمی

مشاوره آنلاین روانشناسی کودک بعد از مشاوره ازدواج و خانواده از مهمترین مشاوره ها است . تربیت و پرورش کودک از دوران قبل از تشکیل جنین آغاز میشود . یک پدر و مادر خوب قبل از اینکه تصمیم بگیرند بچه دار شوند موقعیت زندگیشان را برای بچه دار شدن آماده میکنند . آنها از نظر روحی و روانی آماده میشوند تا فرزندشان را در محیطی آرام و بدور از استرس و هیجان های زیانبار پرورش دهند . مادر خوب ازنظر جسمانی آماده میشود تا در دوران بارداری پذیرای فرزندش باشد . پدرمهربان میداند که زن باردار باید درمحیطی با نشاط بسر ببرد تا فرزندی سالم بدنیا بیاورد . آنها هردو با راه وروش درست زندگی آشنا هستند . میخواهند فرزندشان نیز باقدرت بتواند با سختیهای زتدگی دست و پنجه نرم کند . آنها با آمادگی تصمیم میگیرند بچه دار شوند .

مشاوره آنلاین روانشناسی کودک به شما کمک میکند تا در دوران بارداری بدون زحمت با مشاوران آگاه در ارتباط باشید . پس از بدنیا آمدن و در دوران نوزادی مشاوره بگیرید تا پرورش کودک شما بدرستی انجام شود . در دوران نوزادی حتی میتوانید با بهره گرفتن از مشاوره خانواده بتوانید مدیریت کنید . چون در این دوران شیرین رفت و آمد پدر بزرگها و مادربزرگهای مهربان به خانه شما بیشتر خواهد شد . توانایی شما در مدیریت خانواده کمک بزرگی است تا شما بتوانید در عین گذاشتن احترام فرزندتان را به دلخواه خود بزرگ کنید . متاسفانه در این دوران بستر دخالت خانواده های دو طرف فراهم میشود . ضمن اینکه نمیتوان نوزاد شیرین خانواده را از دیدار آنها که مهربانترین هستند محروم کرد . پس با یک مشاوره خوب و آنلاین میتوانید به آسانی خانه و خانواده را مدیریت کنید و از وجود بزرگترها بهره مند شوید .

مشاوره کودک

مشاوره کودک فقط مربوط به تربیت کودک نمیشود . شما در مورد تحصیلات کودک خود نیز میتوانید در مرکز مشاوره آویژه مشاوره انجام دهید . مشاوره تحصیلی به شما کمک میکند با توجه به توان و استعداد کودکتان برای تحصیلاتش تصمیمهای درستی بگیرید . مشاوره کودک میتواند برای انتخاب نوع بازی او باشد . یک کودک با بازی میتواند عیوب رفتاری خود را اصلاح کند . برخی بیماریهای روحی با بازیهایی مداوا میشوند . بازی به کودک شما انرژی میبخشد . با مشاوره کودک از این علوم بهره ببرید . همیشه شاد باشید .

مشاوره خانواده تلفنی

مشاوره خانواده تلفنی نیز برای ما میتواند راهگشا باشد . در مواقعی که برخورد درست با افراد خانواده و یا کودکمان و یا اقوام را نمیدانیم . میخواهیم رفتارمان با افراد خانواده بگونه ای باشد که از ما حرف شنوی داشته باشند . میخواهیم حریم خود را حفظ کنیم . میخواهیم بدانیم تا چه حد اجازه داریم وارد دنیای آنان شویم . و تا چه حد مجاز هستیم در کارهایشان اعمال نظر کنیم . تا چه اندازه اجازه دهیم آنها در امور ما دخالت و اعمال نظر کنند . آیا استفاده از نظر و راهنمایی دیگران باعث دخالت در زندگی ما نخواهد شد ؟ چگونه عمل کنیم تا بتوانیم این روابط را در دست کنترل داشته باشیم ؟

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره خانواده به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد .



:: برچسب‌ها: مشاوره خانواده , مشاوره کودک , مشاوره تلفنی کودک , روانشناسی کودک ,
:: بازدید از این مطلب : 631
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 26 ارديبهشت 1399 | نظرات ()