مرد وفادار کیست؟
نوشته شده توسط : مریم هاشمی

به جای اینکه بفهمید آیا او به شما خیانت کرده است یا خیر، روی نشانه های وفاداری که شریک زندگی تان نشان می دهد تمرکز کنید. به این ترتیب، می توانید از استرس در مورد اینکه آیا او به شما متعهد است دست بردارید و فقط در رابطه خود با او فکر کنید. به خواندن این مطلب خوب ادامه دهید تا نشانه های وفاداری او به شما را دریابید.

هیچ فایده ای ندارد وقت خود را با کسی که وفاداری و تعهد خود را به شما نشان نمی دهد تلف کنید. اگر تمام وقت خود را صرف نگرانی در مورد اینکه آیا شریک زندگیتان به شما وفادار بوده است یا خیر، ممکن است این رابطه برای شما مناسب نباشد. هرگز نباید نگران این باشید که شریک زندگیتان هنگام بیرون رفتن به شما خیانت می کند.

بیشتر بخوانید: آیا دوستان خیالی کودکان واقعی هستند؟

علائمی را که باید به دنبال آن باشید تا بدانید او به شما وفادار و متعهد است را بیابید.

1. او در مورد همه چیز با شما روراست و صادق است

آیا دوست پسر شما طوری رفتار می کند که انگار چیزی را پنهان می کند و از شما راز دارد؟ اگر اینطور باشد، احتمالاً او همینطور است. معمولاً تشخیص اینکه کسی در رابطه شما رازهایی را از شما مخفی می کند بسیار آسان است و این یکی از ساده ترین راه ها برای گفتن این است که او کاملاً به شما متعهد و وفادار نیست. گشاده رویی نشانه وفاداری است.

اگر او همیشه در مورد همه چیز با شما کاملاً باز است، نشانه آن است که به شما وفادار است. اگر او سعی نمی‌کند پیام‌ها، پیام‌ها یا ایمیل‌ها را از شما پنهان کند یا همیشه همه چیزهایی را که انجام داده است بدون اینکه شما بپرسید به شما می‌گوید، احتمالاً به شما و یکی از مردان وفادار وفادار است. با این حال، اگر وقتی از او چیزی می‌پرسید حالت تدافعی به خود بگیرد، ممکن است اینطور نباشد.

اگر از او سوالی در مورد روزش بپرسید و او ناگهان نگران شد و حالت دفاعی گرفت، احتمالاً نشانه خوبی نیست و ممکن است کاملاً به شما وفادار نباشد. اگر او کاملاً به شما متعهد بود، سعی نمی کرد چیزی را از شما پنهان کند زیرا می خواهد همه چیز را با شما در میان بگذارد.

2. او با شما سازگار است

او با شما سازگار است

آیا می دانید دقیقا چه انتظاری از او داشته باشید و او همیشه قابل اعتماد است؟ یا همیشه شما را غافلگیر می کند و شما را به تعهد خود نسبت به شما شک می کند. اگر شریکتان به شما متعهد باشد در رابطه شما با او ثابت و قابل اعتماد خواهد بود. اگر او وفادار باشد با شما راحت خواهد بود و همیشه خود واقعی و واقعی او خواهد بود.

اگر همیشه ثابت قدم باشد و همه چیز را آشکارا با شما در میان بگذارد، نشانه ی مطمئنی است که به شما متعهد و وفادار است. اگر همه رفتارها همیشه با شما یکسان است و همیشه کاملاً سازگار است. اگر او اغلب با شما متفاوت رفتار می کند، ممکن است نشانه آن باشد که در مورد اینکه کیست گیج شده است و به شما خیانت می کند.

ممکن است در اطرافیان خود دیده باشید که یک زوج بعد از چندین سال زندگی  مشترک بخاطر خیانت مرد از یکدیگر طلاق گرفته اند. اما آیا تا به حال با خود فکر کرده اید که چه چیزی باعث شده است آن زن زودتر از اینها به بی وفایی شوهر خود پی نبرده است؟

حقیقت این است که هیچ راه حل جادویی ای برای شناسایی مردان وفادار وجود ندارد. شما باید بتوانید با کمک یک سری از خصوصیات فردی و نشانه ها به وفاداری مردتان پی ببرید. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با نشانه های مردان وفادار آشنا شوید.

3. شما را در اولویت قرار میدهد

وقتی که یک مرد خواسته های شما را در اولویت قرار میدهد نشان دهنده این است که برای شما اهمیت زیادی قائل است. اگر شریک زندگی شما آنقدر خودخواه است که اصلا به خواسته های شما توجهی ندارد نمیتوان توقع وفاداری از او داشت. به محضی که نیازهایش برطرف نشود به فکر خیانت کردن به شما می افتد. یک مرد وفادار دربرابر خواسته های شما از خودگذشتگی میکند زیرا چیزی که برای او اهمیت دارد خوشحالی شما است.

4. استاد مسائل عاطفی است

وقتی پای مسائل احساسی در میان باشد او خبره این کار است. همیشه سعی میکند تا از لحاظ عاطفی شما را تامین کند. دغدغه اش این است که همیشه شما خوشحال و راضی باشید. مردان وفادار از خوشحالی همسر خود انرژی میگیرند و اگر احساس کنند که همسرشان از لحاظ عاطفی بهم ریخته است هر طور که شده است سعی میکنند حال او را بهتر کنند.

 

منبع: روانشناسی آویژه


 





:: بازدید از این مطلب : 465
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: