مشاوره خوب تلفنی چه ویژِگی هایی دارد؟
نوشته شده توسط : مریم هاشمی

مزایای مشاوره خوب برای زندگی بهتر

مشاوره خوب یعنی به شور درآمدن . مشاوره یعنی قبول کنیم که ما همه چیز را نمیدانیم . مشاوره خوب یعنی من ممکن است دچار احساسات شوم و صلاح و مصلحت خودم را فراموش کنم . مشاوره یعنی میدانم همه آنها که امروز پشیمان هستند روزی که تصمیم میگرفتند فکر میکردند بهترین تصمیم را گرفتنه اند . مشاوره خوب یعنی کسانی هستند که میتوانم به آنها اعتماد کنم . مشاوره یعنی من با مشورت کردن در تصمیم خودم تزلزل نشان نخواهم داد . مشاوره خوب یعنی من آنقدر عاقل هستم که از علم و تجربه دیگران به نفع خودم استفاده کنم . مشاوره یعنی آخرین برگ برنده من برای یک تصمیم درست . مشاوره خوب عنی عمر انسانها کوتاه است از هر لحظه باید برای پیشرفت استفاده کرد . مشاوره یعنی ما فرصت آزمون و خطا نداریم . مشاوره یعنی من وقتی را که برای شکست خوردن است در جهت موفقیتهایم اسشتفاده میکنم .

مشاوره خوب

کسی که مشاوره میکند در واقع برای خود و وقتش احترام قائل است . او میخواهد اعتبار کسب کند . کسی که زیاد اشتباه میکند اعتبار خود را در جمع فامیل و دوستان بی ارزش میکند . کسی که تصمیمهای درست میگیرد محبوبتر و قابل اعتمادتر است . همه از دوستی و معاشرت با او لذت میبرند و برایش احترام قائل میشوند . کسی که کمتر شکست میخورد اعتماد به نفس و عزت نفسش بالا میرود . صورتی بشاش و روحیه ای شاد دارد . او انسانی موفق و رو به جلو است . در فرصتهای کمتر به درجات بالاتری میرسد . او به دنبال اهداف خود میرود و اهدافش به او خیلی نزدیک هستند . او خودشیفته نیست ولی برای خود احترام قائل است و احترام دیگران را نیز جلب میکند . او کسی است که در تمام کارهایش مشورت میکند . او اعتقاد دارد مشورت سود آوراست .

انواع مشاوره خوب

انواع مشاوره خوب برای گرفتن تصمیم در انواع کارها وجود دارد که هریک در جای خود مناسب است . انواع مشاوره خوب را از دو جهت بررسی میکنیم . انواع مشاوره میتواند از حیث مشاور باشد . یعنی با چه کسانی میتوان مشاوره انجام داد . از انواع مشاوره خوب میتوان به مشاوره با گیس سفید یا ریش سفید اشاره کرد . در زمان گذشته مراکز مشاوره وجود نداشتند و به دلیل ساده بودن اجتماعات مشکلات نیز ساده تر بود . مشاوره نیز در آنزمان با گیس سفید یا ریش سفید میشد . گیس سفید یا ریش سفید به مرد یا زنی اطلاق میشد که مورد اعتماد تمام فامیل بود او با دلسوزی برای همه تصمیم میگرفت و معمولا تصمیمی که او میگرفت اجرا میشد . یکی دیگر از انواع مشاوره مشورت با معتمد محل بود . معتمد محل مورد احترام تمام اهالی بود و همه او را به نیکی میشناختند .

یکی دیگر از انواع مشاوره خوب مشورت با بزرگان دین بود معمولا با پیش نماز یا امام جماعت در کارها مشورت میشد و حرفش نیز قابل اجرا بود . یکی دیگر از انواع مشاوره خوب مشورت با مادر یا پدر است که دلسوز فرزندشان هستند و برای او نیکی و سود آوری آرزو دارند . البته در برخی موارد چون آنها از منافع دیگران برای سود فرزندشان چشمپوشی میکنند مشاوره قابل اعتمادی برای همه نیست . مراجعه به ماکز مشاوره نیز از اهم مشورت گرفتنها است در مجالی مناسب مفصل به این مقوله خواهیم پرداخت . حال انواع مشاوره را از حیثی دیگر نام میبریم . مشاوره ازدواج ، مشاوره اقتصادی ، مشاوره دعاوی ، مشاوره زناشویی و مشاوره خانوادگی . مشاوره های دیگری چون مشاوره علاقه مندیها ی تحصیلی ، مشاوره کسب وکار ،مشاوره کودک و نوجوان . و حتی مشاوره برای انحرافات جنسی .

مشاوره خوب تلفنی آویژه

مشاوره خوب آنلاین

مشاوره خوب آنلاین با توسعه فن آوری الکترونیک به کمک کسانی آمده است که قادر به حضور در مراکز مشاوره نیستند . برخی ممکن است به دلیل معلولیت نتوانند مشاوره حضوری بگیرند . برخی همسری متعصب دارند . برخی نمیخواهند به هر دلیلی کسی متوجه مشاوره گرفتن آنها باشد . این عزیزان مشاوره آنلاین میگیرند . مشاوره خوب آنلاین برای کسانی که در محل کار هستند و ساعت استراحت خود را میخواهند برای مشاوره استفاده کنند مفید است . کسانی که طاقت گرمای تابستان و یا سرمای زمستان را ندارند مشاوره آنلاین میگیرند . کسانی که توانایی جسمی و یا حوصله روحی ندارند از مشاوره آنلاین بهره میگیرند . دنیای الکترونیک و اینترنت بسیاری از کارها را آسان نموده است . ازجمله مشاوره گرفتن را . در یک تصمیم گیری آنی ممکن است فرصت صرف وقت برای رفت و آمد به مراکز مشاوره را نداشته باشید با یک مشاوره آنلاین میتوانید تصمیم درست بگیرید .

در برخی مشاوره ها ممکن است نخواهید هویت شما فاش شود مشاوره خوب آنلاین انتخاب شما خواهد بود . مشاوره خوب آنلاین میتواند یک مشاوره عینی باشد . با کمک اینترنت مشاور را به محیط خانه ، کار و یا تفریح خود ببرید . در مورد یک بیمار یا کهنسال مشکل رفتاری و تصمیم گیری دارید مشاوره آنلاین به شما کمک خواهد کرد . در مورد برخی رفتارهای کودکتان در مشاوره آنلاین میتوانید از ارتباط تصویری استفاده کنید و برای مشکل خود چاره ای بجویید . مشاوره آنلاین راهیست برای یک مشاوره عینی ، صرفه جویی در وقت و صرفه جویی در هزینه هزینه رفت وآمد و غیره . شما میخواهید برای اقوام ویا دوستان خود در خارج از کشور و یا یک شهر دیگر مشاوره بگیرید . به مشاور خود اعتماد دارید پس بهترین راه یک مشاوره آنلاین است.

مشاوره خوب و زندگی

مشاوره خوب تلفنی آویژه

مشاوره خوب تلفنی آویژه هم یکی دیگر از مشاوره هایی است که به شما پیشنهاد میکنیم . مشاوره تلفنی آویژه در زمینه های مختلف به شما مشاوره میدهد . مشاوره تلفنی آویژه راهکار مناسبی برای شما عزیزان است . برای شما که از راه دور میخواهید با مرکز مورد اعتمادتان مشورت کنید . برای شما که به دلیل مراقبت از یک سالمند نمیتوانید از منزل خارج شوید . مشاوره تلفنی آویژه برای کسانی است که ساعت کاریشان شبانه روزی است . این عزیزیان به جای استفاده از مرخصی برای مشاوره میتوانند برای استراحت وتفریح استفاده کنند . مشاوره تلفنی آویژه برای کسانی است نمیتوانند همراه خانواده در مراکز مشاوره حضور پیدا کنند . هنگام نیاز با یک تماس تلفنی همراه افراد خانواده که لازم است در مشاوره حضور داشته باشند مشورت میگیرند . مشاوره خوب تلفنی آویژه میتواند شما را در امور مهم زندگی و تصمیم گیریهایتان راهنمایی کند .

مرکز مشاوره خانواده تلفنی آویژه میتواند برای سالمندان عزیزی که توانایی حضور در مراکز مشاوره را ندارند مفید باشد . سالمندان عزیز با دردسترس داشتن شماره تلفن مرکز مشاوره روانشنتاسی تلفنی آویژه میتوانند مشکلات خود را با مشاوران درمیان بگذارند . این سالمندان عزیز ممکن است در برخی موارد نیز مشکلات اطرافیان را درک نکنند و این باعث ایجاد توقع در آنها شود . یا حس نا کارآمدی آنها را کسل و بیحوصله کند که این روحیه سبب میشود در دیگران نیز تاثیر منفی بگذارند . مشاوران دلسوز این مرکز آنها را به مغتنم بودن وجودشان برای جوانترها آگاه میکنند . همینطور آنها را مطلع میکنند هرچقدر برخوردهایشان همراه با انرژی وشاد باشد همصحبتی آنان لذتبخشتر میشود . انتخاب رنگ لباس نیز در روحیه این عزیزان تاثیر بسزایی دارد . مشاوران مرکز مشاوره آویژه پیشنهاد میکنند رنگهای شاد برای لباس سالمندان انتخاب کنید.

روانشناسی زنان

 




:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 16 دی 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: