تست وسواس فکری
نوشته شده توسط : مریم هاشمی

تست وسواس فکری و عملی

به نقل از مرکز مشاوره آویژه: تست وسواس فکری از نظر مشاوره روانشناسی میتواند تا حدودی میزان وسواس را تشخیص دهد . وسواس به مجموعه افکار و اعمالی گفته میشود که انجام دادن آنها به صورت مداوم مانع انجام کار های روزمره زندگی شود . از طریق تست وسواس فکری، مشاور درمان وسواس متوجه میشود وسواس در شما وجود دارد یا خیر . همچنین متوجه میشود نوع وسواس شما عملی است یا فکری . تست وسواس ییل براون میتواند شما را راهنمایی کند آیا آنچه باعث صلب آرامش شما شده وسواس است یا یک عادت نادرست . تست وسواس میتواند افکار ممنوعه یا رفتارهای اجباری خسته کننده شما را بررسی کند و شما را متوجه آنچه که آزارتان میدهد کند . با انجام این تست میتوانید متوجه شوید آنچه که شما را ناراحت کرده فقط وارسی ها و نگرانی های بی مورد بوده است .

سوالات متداول

آیا تست وسواس به درمان آن کمک میکند ؟

تست وسواس میتواند مشخص کننده نوع و میزان وسواس در افراد باشد و بیشتر اطلاعات کلی در مورد فرد  به مشاوره روانشناسی بدهد .

آیا تست های آنلاین وسواس قابل اعتماد هستند ؟

انواع تست وسواس فکری میتواند از جهت تشخیص حدودی قابل اعتماد باشند اما ملاک تشخیص قطعی نمیباشد و فقط از طریق مراجعه به مشاوره اختلال وسواس میتوان صحت اختلال را مشخص کرد .

از کجا بدانیم مبتلا به وسواس فکری هستیم ؟

اگر در انجام امور روزمره دچار مشکل شده ایم و کارها را بدون اطمینان و با نگرانی مدام انجام میدهیم و واگویه های ذهنی زیادی داریم ممکن است دچار اختلال وسواس فکری شده باشیم .

امروزه افزایش اطلاعات در مورد وسواس فکری به یک نیاز در جامعه ما بدل شده است. با توجه به اینکه مسائل جامعه به سمت تخصصی شدن پیش می رود، نیاز به راهنمایی و مشورت با دیگران درباره مشاور درمان وسواس نیز بیشتر می شود. اگر شما نیز با مشکل مربوط به وسواس سروکار پیدا کرده باشید به این نکته پی برده اید که لزوم مشورت با دیگران در مورد تصمیم گیری، انتخاب و ارائه راه حل های مناسب برای درمان وسواسبر کسی پوشیده نیست. در هر صورت اگر با مسائل مربوط در حیطه تست های آنلاین وسواس مواجه شدید ناچارید تصمیماتی در این باره اتخاذ کنید. مسلماً در چنین مواقعی، مشاوره به شما کمک خواهد کرد که اطلاعات قابل توجه و مفیدی بدست بیاورید. کارشناسان مرکز مشاوره آویژه به این نتیجه رسیده اند که اغلب مواقع شکست ها و ناکامی ها زمانی شکل می گیرند که افراد دانش و اطلاعات کافی در مورد موضوع مورد نظر ندارند. بدین ترتیب پیشنهاد ما این است که در درجه اول مقالات کارشناسان مرکز مشاوره آویژه را به دقت مطالعه کنید تا بتوانید با اطلاعات کافی در مورد مسائل خود تصمیم گیری کنید.

خدمات تلفنی و آنلاین مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه

هدف مرکز مشاوره و روانشناسی آویژه از ارائه اطلاعات لازم در زمینه مشکلات روانی، افزایش آگاهی شماست تا با توسعه دانش خود، جهت ارتقا و بهبود کیفیت زندگی خود، گامی مهم بردارید. لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر سایر مقالات متخصصان مرکز مشاوره آویژه را مطالعه نمایید .

در این راستا مرکز مشاوره خانواده و روانشناسی آویژه خدمات متنوعی را در زمینه مشاوره وسواس به شما هم میهنان عزیز ارائه میدهد.

منبع : Obsession synonyms

 





:: برچسب‌ها: اختلال وسواس , وسواس فکری , وسواس عملی , مشاوره وسواس ,
:: بازدید از این مطلب : 567
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: